البحث في المدونة

السيرفر رقم اثنان في العالم سيرفر shadow-co

السيرفر رقم اثنان في العالم

سيرفر shadow-co

رابط الموقع الرسمي


صفحة التسجيل


شرح للمبتدئين

انزل تحت وابحث عن ShadowCo Client

ثم اضغط عليه ونزله وبعد تنزيل

ابحث عن ShadowCo All In One Patch

اضغط عليها وحمله

وبعد الانتهاء توجه الي ملف الذي حملته في الاول وفك ضغطه

بعدها خذ الملف الثاني الذي حملته وضعه في الفولدر الذي فككت ضغطه

بعدها اضغطا 2 كليك يمين على ال ShadowCo All In One Patch

ودعه لحتى الانتهاء وشغل اللعبه

تم

اي استفسار ضعه في التعقيبات اسفل

ترقبوا كل مهو عن كونكر تهيس بروابط صالحه ومحميه من الفايروسات حصريا

يضاف كل يوم مواضيع كثيره جديده وحصريه

4 التعليقات:

غير معرف يقول...

انا عاوز اعرف رقم صاحب اللعبه

غير معرف يقول...

سيرفر فاااشل قاعدت اللم فية سى بى اس واشتريت جارمينت +12 -7 255 hp
تانى يوم علاطول دخلت ملقتهوش بسال الجى ام يقولى اصل السيرفر رجع يوم لورا
طيب يا عم فين فلوسى انا لا معايا الفلوس ولا الجارمينت قالى دة على الناس كلها مش عليك انت بس اجابة الصراحة تشل

غير معرف يقول...

ازاى احمل اللعبة بعد متجددت انا كنت بلعب من زمان دلوقتى مش فاهم فيها حاجة ..... ( ارجو الرد )

Unknown يقول...

يا جماعة انا كنت بلعب فيه زمااااااان بس دلوقتي بيقولي اعمل اكونت و سجل دخول بعمل الاكونت و باجي اسجل دخول بيقولي غلط اعمل اية مش لاقي حل ((ارجوالرد))

إرسال تعليق

((لا تنسى ان الله يراك))

للتعليق اختار في خانة (التعليق باسم) مجهول