البحث في المدونة

برنامج Auto Donation يخليك تدفع سبى اس فى ثوانى للرنك

برنامج Auto Donation يخليك تدفع سبى اس فى ثوانى للرنك
Auto Donation


انا انهاردة جبت لكم برنامج روعة وهو
|Auto Donation|
و البرنامج ده بيسعدك فى حاجات كتير مثل
1- دفع الفلوس فى الرنك
2- تلم سبى اس بسهولة من غير ما تتعب
3- يخليك تقتل الوحوش بسرعة
------------------------------
واى حاجة انت عايزو يعملها لك
------------------------------






طريقة الشرح
------------
اضغط على النقطة الزرقاء واعمل اى حاجة وهو ها يسجلها
وبعدين اضفط على النقطة الحمراء عشان تـــــوقف التسجيل
واضغط على المثلث عشان تشغل الى انت سجلتة وهو هايعمل كل الى انت سجلتة
بسرعه جداااااا


نيجى بقا لوقت التحميل


DoWNLoAD
----------------
رابط مباشر


MediaFire


16 التعليقات:

غير معرف يقول...

شكرا يا برنس تشكرا مشكوووووووووووووووووووور

غير معرف يقول...

فين مقع التحميل

غير معرف يقول...

مافيش حاجه بتيجى ماكتوب عليها دون لود

غير معرف يقول...

انت رااجل مش مان

غير معرف يقول...

رجاء توضيح مكان الداونلود بلييييييز

غير معرف يقول...

والله انا بتهيالى كل اما اجى ادخل ف موقع بيجبولى نفس الحكايه وانا مش عارف احمل حاجة خااااااااااااالص

غير معرف يقول...

هاي

غير معرف يقول...

يا جماعة انا عاوز لعبة سكروبين في حد يعرفها هيا تهييس

غير معرف يقول...

لو فى حد عامل سلفر يكلمنى

غير معرف يقول...

يا راجل البرنامجاول ما بتفك الضغط واصتبة بيكون ناقص

غير معرف يقول...

انا مش عارف افك الضغط

مايتسرو يقول...

تم تغير موقع رفع لعيونكم

غير معرف يقول...

ايه هوه الموقع

Unknown يقول...

لو سمحتم انا التاسكر مش شغال عندي اعمل ايه


Unknown يقول...

بتجيلي الرسـآآلـه دي Start Windows Recorder Failed حل ؟؟

Unknown يقول...

عاوز انزلو ومش عار فف ههههه

إرسال تعليق

((لا تنسى ان الله يراك))

للتعليق اختار في خانة (التعليق باسم) مجهول